Najczęściej zadawane pytania
Ile trwa dostawa?
Jeśli wybrany produkt jest dostępny w magazynie, dostawa trwa zazwyczaj 2–3 dni robocze. Jeśli produkt został chwilowo wyprzedany, poinformujemy Cię tego samego dnia e-mailem lub telefonicznie.
Jak mogę zapłacić?
Na naszej stronie możesz zapłacić kartą, przez PayPal lub wybrać płatność za pobraniem przy odbiorze.
A co jeśli to tylko próba kradzieży danych?
Oczywiście nie możemy udowodnić naszej wiarygodności przed złożeniem zamówienia, ale zapewniamy, że jesteśmy legalnym sklepem internetowym z rzeczywistym stanem magazynowym. Nasza firma działa w branży e-commerce od wielu lat i zrealizowała już ponad 40 000 zamówień w Polsce i krajach sąsiednich.
Jeśli chcesz, skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia – odpowiemy na każde pytanie.
Wszystkie informacje podane na naszej stronie są szyfrowane i nigdy nie są udostępniane osobom trzecim.
Jak mogę złożyć zamówienie?
Kliknij na stronę produktu, a następnie wybierz „Dodaj do koszyka” lub kliknij przycisk „Kup teraz”. Po wpisaniu danych kontaktowych i adresowych wystarczy potwierdzić zamówienie przyciskiem finalizacji zakupu.
Czy otrzymam e-mail z potwierdzeniem i numerem zamówienia?
Oczywiście! Każde zamówienie ma unikalny numer identyfikacyjny, który otrzymasz e-mailem w ciągu 1–2 minut po złożeniu zamówienia. Jeśli wiadomość nie dotrze, sprawdź folder SPAM.
Gdzie mogę się zgłosić z pytaniem lub problemem?
W razie jakichkolwiek pytań lub problemów, napisz do nas na adres info@flexora.pl – nasz zespół odpowie w ciągu maksymalnie 24 godzin.